woensdag 21 maart 2012

Je wordt in het oog gehouden!

Gisteren ging ik thuis op zoek naar gezichten in voorwerpen.  In een mum van tijd had ik deze ventjes gevonden.  Ik denk alvast eens na over hoe ik dit kan gebruiken in de klas.  Iemand ideeën?

Ik houd van zingen...

Ik blijf op de hoogte van alles wat er gebeurt in de wereld...

 Ik zou graag in de horeca willen werken...

 Ik speel binnenkort in de nieuwe starwars...

Ik breng zeer vroeg in de morgen jullie post...

 Hem zie je wel eens in de jungle in een boom hangen...

 Ik droom ervan kapper te worden...

Ik heb wel eens horen zeggen dat ik een lekker neusje heb...

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Wat je kan doen? Zoals jij doet: zinnetjes verzinnen bij de foto. Dialoog tussen de gezichten. Een lichaam onder tekenen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan die gezichtjes ook gaan zoeken n verpakkingen en dan kan je dit direcht gaan gebruiken. Dinsdag zullen we't er eens over hebben.
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen