zondag 13 mei 2012

Nieuw magazine op de markt! MUZKETON!

Vanaf dinsdag 15 mei lanceert Studio 100% hun nieuwe creatie: MUZKETON.  Dit magazine profileert zich als een als informatief magazine met een hoek af.  Elke editie zal een bepaald thema onder de loep nemen en de lezer meenemen in een nieuwe wereld.  In de eerste editie neemt Studio 100% ons mee op expeditie 'MOUNT MUZO'.  Tim Matthys onderzoekt reeds lange tijd deze toploze berg en probeert ons de nodige informatie en inzichten mee te geven om zelf de expeditie aan te vangen.  Mensen of groepen die nog meer informatie wensen over de expeditie, de gevaren, valkuilen, voorzorgsmaatregelen, informatiebronnen en materiaalkeuze, kunnen Tim boeken om een info sessie te komen houden voor het team.


Mail gerust naar mountmuzo@muzketon.be en ontvang de nodige informatie. 


7 opmerkingen:

  1. Toploze berg: een prachtige omschrijving!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amai, schitterend. Kan je ook zo een promowoordje schrijven voor mijn tijdschrift ;-). Ik wil je wel boeken :-).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Geen enkel probleem. Bij voorkeur tijdens een werklunch met een bubbeltje. Zo hebben we het graag ;-)

      Verwijderen
    2. Oh ja... Voor jou wordt het een fruitsapje zeker? Ook heel lekker met een drupje grenadine en funny pisang.

      Verwijderen
  3. Ja watte, super zeg!
    Zelfs door deze editie nog niet gelezen te hebben, wil ik alvast een exemplaar reserveren van de volgende edities !
    Dikke proficiat hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MUZKETON
    Meteen één van de mooiste tijdschrifttitels die ik ooit tegenkwam…
    Over “Botrammen” las ik met plezier.
    Het Tim Is Mens-spel vond ik ook geniaal, zou je met alle kinderen eens moeten doen…
    Jouw tijdschrift is van een sublieme schoonheid, zou op glossy papier moeten worden uitgegeven…

    BeantwoordenVerwijderen