vrijdag 13 april 2012

Magazine MUZKETON in progress...

Een boeiende, maar intensieve tocht is het, de tocht naar de top van MOUNT MAGAZINE.  Dat de tocht naar het creëren van een magazine lang is, zal niemand verbazen.  En dat de tocht van het beschouwen heel wat kan teweeg brengen, zullen de meeste mensen ook wel begrijpen, maar dat dit alles Tim in een vakantie thuis heeft kunnen houden, dat zal geen kat kunnen vatten.
Het moet toch iets met een mens doen, al dat gepeins en gedenk over de kracht van muzo in het onderwijs en in de rest van je leven.

Ik doe alvast vrolijk voort en hoop dat mijn collega muzocoaches zich naast het inspannende karakter van deze opdracht ook kunnen amuseren met al dat geschrijf, geknip en geplak.

2 opmerkingen:

  1. Ons amuseren... ook héél belangrijk voor mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK ben ook volop bezig. En eigenlijk is het wel leuk om al die ervaringen en gedachten eens op papier te zetten. Zo wat ik nog beter wat een fantastisch jaar het eigenlijk is. Niet stressen en genieten :) 'One page at the time!'

    BeantwoordenVerwijderen