zondag 27 november 2011

Het grote babbelspel!

Leuk improvisatiespel.  Leerlingen zijn verdeeld in duo's of trio's en elke opdracht die een groepje ten berde brengt wordt eerst kort in alle groepjes besproken of uitgevoerd.  Zeer veel mogelijkheden voor de kinderen om uit te leven in dramatisch spel of hun spreekvaardigheden te testen bij de spreekopdrachten. De diversiteit van de opdrachten maakt dat ze telkens op een andere manier getriggerd worden en de motivatie hoog blijft.

Wie het ook eens wil proberen, laat maar weten, dan stuur ik alle documenten door via mail of breng ik het eens mee op stick.

5 opmerkingen:

  1. Gevarieerd babbelen..Lijkt wel leuk om te verwerken voor kleuters.
    Kan jij de documenten doorsturen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik wil dat wel eens uitproberen. Da spel mag de gang eens oversteken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou het ook wel es willen checken. :) Geef maar door :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zou dit wel eens willen checken. Mijn emailadres is irjen.cremers@groepintro.be

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wil je het mij mailen? petraenwillem@online.nl Bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen